ESNS & Merch.Music lanceren merchandise-partnership

In het veranderende landschap van muziek en branding zoekt ESNS actief naar duurzame mogelijkheden om afval en energieverbruik te verminderen. ESNS is verheugd om een gloednieuw partnership met een revolutionair bedrijf aan te kondigen dat de ecologische voetafdruk van de muziekindustrie kan helpen verminderen: Merch.Music.

[Dutch only] Als onderdeel van de Helloprint-groep is Merch.Music ‘s werelds snelst groeiende platform voor print en merchandise. Met ruim één miljoen klanten en aanwezigheid in meer dan 50 landen is Helloprint één van de wereldleiders in duurzame en betaalbare bedrukte producten. Met Merch.Music kunnen artiesten, labels, managers en festivals hoogwaardige en duurzame merchandise rechtstreeks aan hun wereldwijde fanbase verkopen. Hun assortiment (kleding, accessoires, festival-benodigdheden en andere unieke producten) stelt u in staat om op aanvraag en in vrijwel elk land ter wereld merchandise te creëren en op te schalen.

Merch.Music is de nieuwe officiële Merchandise Partner van ESNS voor zowel de conferentie als het showcasefestival. Omdat beide partijen zijn gefocust op het efficiënt verleggen van grenzen is deze nieuwe samenwerking slechts het begin van meer! Bezoek de ESNS merchandise-stand in De Oosterpoort om een selectie van ESNS-producten te bekijken. Ontdek hier ook hoe Merch.Music u kan helpen met het lanceren van uw eigen lijn met hun nieuwe benadering van merchandising.

In samenwerking met Merch.Music lanceert ESNS dit jaar een nieuwe lijn merchandise-producten, waaronder shirts en thermosflessen. Merch.Music & ESNS gaan voor 3 jaar samenwerken.

SIGN UP TO RECEIVE THE LATEST ANNOUNCEMENTS,
TIPS NETWORKING INVITATIONS AND MORE