Netherlands
Robin van den Bergh
ESNS:
2024
,
2025
,
2026
Head of Commerce, CM.com
Robin Van den Bergh is Head of Commerce bij CM.com, waar hij verantwoordelijk is voor de commerciële strategie en internationale groei van de Live Business Unit. Binnen deze rol focust hij op het schaalbaar maken van technologie en het creëren van geïntegreerde fan journeys, van ticketing en on-site payments tot mobiele apps en marketing automation.
Als oprichter van Appmiral, een toonaangevend platform voor festival en event apps, bouwde Robin en zijn team jarenlang aan de digitale infrastructuur achter events als Tomorrowland, Sziget, Roskilde, Graspop, Wacken Open Air, Dutch Grand Prix en Rock Werchter. Na de overname door CM.com in 2021 werd hij een sleutelfiguur in het uitrollen van een bredere visie op end-to-end visitor experience in de live-industrie.
Robin combineert zijn ondernemersmentaliteit met strategisch leiderschap, waarbij hij het commerciële team richting geeft én nauw samenwerkt met product en delivery om echte klantwaarde te realiseren. Met zijn brede ervaring aan zowel de agency- als de productzijde van het speelveld weet Robin precies wat organisaties nodig hebben om relevant te blijven in een snel veranderende live-industrie die nu ook door AI zal worden doorheen geschud.
Als oprichter van Appmiral, een toonaangevend platform voor festival en event apps, bouwde Robin en zijn team jarenlang aan de digitale infrastructuur achter events als Tomorrowland, Sziget, Roskilde, Graspop, Wacken Open Air, Dutch Grand Prix en Rock Werchter. Na de overname door CM.com in 2021 werd hij een sleutelfiguur in het uitrollen van een bredere visie op end-to-end visitor experience in de live-industrie.
Robin combineert zijn ondernemersmentaliteit met strategisch leiderschap, waarbij hij het commerciële team richting geeft én nauw samenwerkt met product en delivery om echte klantwaarde te realiseren. Met zijn brede ervaring aan zowel de agency- als de productzijde van het speelveld weet Robin precies wat organisaties nodig hebben om relevant te blijven in een snel veranderende live-industrie die nu ook door AI zal worden doorheen geschud.
DATA
Fri 16 JAN - 10:30-11:30 - Oosterpoort - Kunstpunt