Nederland
Rik Meijer
ESNS:
2026
Owner/founder, HellYes
Rik Meijer is een eigenwijze doener die al van jongs af aan in productionele kant van de festivals zat, hij werkte in vele verschillende functies. Tot hij de combinatie festivals en merken ontdekte en ging hij werken aan activaties. Daarna ontwikkelde hij bij Mojo Concerts merkactivaties voor Lowlands, Down The Rabbit Hole, Pinkpop en North Sea Jazz. Met projecten als Brasserie 2050 won hij meerdere awards en bewees hij dat creativiteit pas echt telt als het iets oplost.
Tijdens Covid en door de ontwerpers van Brasserie 2050 stapte hij in als directeur van een circulaire bouw-startup, gedreven door dezelfde mentaliteit: lastige problemen kraken met slimme, menselijke en commerciële oplossingen.
Rik gelooft in de helende kracht van cultuur en schreef over cultuur als maatschappelijke daad voor Sponsor Report. Zijn werk gaat altijd verder dan het moment zelf. Hij bouwt belevingen die raken, relevant zijn en meetbaar verschil maken. Concepten met lef, fundament en impact, voor merken die vooruit willen.
Tijdens Covid en door de ontwerpers van Brasserie 2050 stapte hij in als directeur van een circulaire bouw-startup, gedreven door dezelfde mentaliteit: lastige problemen kraken met slimme, menselijke en commerciële oplossingen.
Rik gelooft in de helende kracht van cultuur en schreef over cultuur als maatschappelijke daad voor Sponsor Report. Zijn werk gaat altijd verder dan het moment zelf. Hij bouwt belevingen die raken, relevant zijn en meetbaar verschil maken. Concepten met lef, fundament en impact, voor merken die vooruit willen.
DATA
Za 17 JAN - 13:00-14:00 - Oosterpoort - Bovenzaal 2