Je kunt je Delegate Pass op twee manieren personaliseren: door direct na aankoop op de blauwe knop te klikken of via de bevestigingsmail die je na aankoop van je ticket ontvangt. Hieronder vind je een stapsgewijze handleiding voor het personaliseren van je Delegate Pass:
1. Klik op de blauwe personaliseerknop.
2. Je wordt dan gevraagd om in te loggen. Als je nog geen account hebt, maak dan je eigen ESNS-account aan. Als je niet wordt gevraagd om in te loggen, heb je waarschijnlijk ESNS in voorgaande jaren al bezocht en heb je al een account.
3. Zorg ervoor dat je bent ingelogd met je eigen ESNS-account voordat je begint met personaliseren. Je kunt dit controleren door op het poppetje in de rechterbovenhoek te klikken. Hier zie je het e-mailadres en de naam van de persoon die momenteel is ingelogd. Als jij dit niet bent, log dan uit en log in met je eigen ESNS-account. Dit is erg belangrijk, omdat dit account is gekoppeld aan de Delegates Database.
4. Vul alle vereiste informatie in.
5. Je ontvangt daarna een e-mail ter bevestiging dat “je ticket is gepersonaliseerd”.
Het even duren voordat je in de Delegates Database verschijnt. Ervaar je problemen of heb je verdere vragen? Lees dan eerst verder bij ‘Hoe kom ik in de Delegates Database?’.
Heb je tickets voor meerdere personen gekocht? Je kunt ze eenvoudig doorsturen wanneer je begint met het personaliseren van de tickets. Voor elk ticket wordt je gevraagd of je het ticket zelf wil claimen of naar een vriend wil sturen. Je kunt er dan voor kiezen om het ticket via een link te delen of per e-mail te versturen.